GUEST JOURNEY

Guest's journey with Aimy

Aimy understands the current interests and desires of guests, offers them the right experience at the right time, and enhances the sale of accommodation for hotels and raises the monetary value of each guest, but also of the room itself.

The most likely conversion is when a guest is offered the right product at the right time, and Aimy identifies the interests of the guest at all times and provides them offers in a timely manner during all segments of their stay – from booking the accommodation and staying in the hotel to the departure of guests to ensure a meaningful stay, as well as the return of satisfied guests. Aimy is a business solution, a platform for recognizing guests, seamless support for your employees and a guarantee of improved sales.

In its operations, it uses internal hotel and external data sources, continuously learns about each guest and improves, and is fully compliant with the provisions of GDPR.

Aimy will now take you on a journey to demonstrate how she works with your guests at every point of contact.

Hotel

Guest

BEFORE ARRIVAL

Website

Call Centar

Email offers

Welcome Email

DURING THE STAY

Reception

Chat

Staff

Hotel TV

Alexa

Wi-Fi

AFTER DEPARTURE

Thank-You email

What do I get with Aimy?

What do you currently have?

How can you improve?

  • Attract guests with marketing campaigns and with sales targeting segments of guests
  • Supplementing the offer on a personal level, tailored to the personal interests and wishes of each guest
  • Recommendations depend on rudimentary IT systems and assumptions from the personal experience of staff
  • Recommendations are created based on the collected data and their in-depth processing
  • Recommendations depend on staff experience, fatigue, knowledge of the service portfolio and surroundings
  • Recommendations arise taking into account the interests and desires of each individual, and the staff knows this with a glance at the screen
  • We don't offer recommendations at all or offer them at the wrong time
  • We only offer recommendations at the right time and place
  • With change to staff we lose knowledge of previous guests
  • We remember the wishes and habits of previous guests, we recognize the wishes and interests of new guests
  • New employees need quality and long-term training
  • New employees are rapidly arriving at the workplace. Aimy is here to assist them
  • Constant coordination of sales and operations
  • Automated staff compliance and upselling through a single system

More about Aimy

WEBSITE

Hotel

Ponudite gostu dodatnu uslugu nakon rezervacije uz pomoć Aimy

Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?

Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.

Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.

Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:

„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:

  • Ručak i večera u našem ekskluzivnom hotelskom restoranu uz nadoplatu od samo 99 kuna dnevno.
  • Polusatni SPA tretman za samo 30 kn.
  • Deluxe pansion za dodatnih 50 kn dnevno.

Nadmetanje za sobu

Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.

Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.

Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.

U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.

WEBSITE

Hotel

Ponudite gostu dodatnu uslugu nakon rezervacije uz pomoć Aimy

Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?

Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.

Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.

Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:

„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:

  • Ručak i večera u našem ekskluzivnom hotelskom restoranu uz nadoplatu od samo 99 kuna dnevno.
  • Polusatni SPA tretman za samo 30 kn.
  • Deluxe pansion za dodatnih 50 kn dnevno.

Nadmetanje za sobu

Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.

Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.

Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.

U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.

Cookie policy

To make this website run properly and to improve your experience, we use cookies.

Choice of cookies on this website

Allow or deny the website to use functional and/or advertising cookies described below:

Settings Accept necessary Accept selected