GUEST JOURNEY

Putovanje gosta uz aimy

Aimy razumije trenutne interese i želje gostiju, nudi im pravo iskustvo u pravom trenutku, a hotelima jača prodaju smještaja te podiže novčanu vrijednost svakog gosta, ali i same sobe.

Najveća vjerojatnost za konverziju je kad se gostu ponudi pravi proizvod u pravo vrijeme, a Aimy identificira interese gosta u svakom trenutku te ih nudi pravodobno tokom svih segmenata boravka – od same rezervacije smještaja i boravka u hotelu pa do odlaska gostiju kako bi osigurala sadržajno ispunjen boravak, ali i povratak zadovoljnih gostiju. Ona je poslovno rješenje, platforma za prepoznavanje gostiju, neprimjetna potpora vašim zaposlenicima i jamstvo unaprijeđene prodaje.

U svom radu koristi interne hotelske i vanjske izvore podataka, kontinuirano uči o svakom gostu i poboljšava se, a potpuno je usklađena s GDPR odredbama.

Aimy će vas sada odvesti na putovanje na kojem ćete doznati kako ona radi s vašim gostima na svakoj dodirnoj točci.

Hotel

Gost

PRIJE DOLASKA

Website

Call Centar

Email ponude

Email dobrodošlice

ZA VRIJEME BORAVKA

Recepcija

Chat

Osoblje

Hotel TV

Alexa

Wi-Fi

NAKON ODLASKA

Email zahvale

Što dobivam sa Aimy?

Šta trenutno imate?

Na koji način poboljšavate?

  • Privlačite goste marketinškim kampanjama i prodajom prema ciljanom segmentu gostiju
  • Nadopuna ponude na osobnoj razini, skrojena prema osobnim interesima i željama svakog gosta
  • Preporuke ovise o rudimentarnim IT sustavima i pretpostavkama iz osobnog iskustva osoblja
  • Preporuke nastaju temeljem prikupljenih podataka i njihove dubinske obrade
  • Preporuke ovise o iskustvu osoblja, umoru, poznavanju portfelja usluga i okoline
  • Preporuke nastaju uvažavajući interese i želje svakog pojedinca, a osoblje to zna iz jednog pogleda
  • Preporuke uopće ne nudimo ili ih nudimo u pogrešno vrijeme
  • Preporuke nudimo samo u pravo vrijeme i na odgovarajućem mjestu
  • Promjenom osoblja gubimo znanje o starim gostima
  • Pamtimo želje i navike starih gostiju, prepoznajemo želje i interese novih gostiju
  • Novim zaposlenicima potrebna je kvalitetna i dugoročna edukacija
  • Novi zaposlenici ubrzano dolaze na radno mjesto. Aimy je tu da im pomogne
  • Konstantne koordinacije prodaje i operacija
  • Automatizirana usklađenost osoblja i upselling kroz jedan jedini sustav

Više o Aimy

WEBSITE

Hotel

Ponudite gostu dodatnu uslugu nakon rezervacije uz pomoć Aimy

Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?

Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.

Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.

Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:

„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:

  • Ručak i večera u našem ekskluzivnom hotelskom restoranu uz nadoplatu od samo 99 kuna dnevno.
  • Polusatni SPA tretman za samo 30 kn.
  • Deluxe pansion za dodatnih 50 kn dnevno.

Nadmetanje za sobu

Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.

Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.

Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.

U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.

WEBSITE

Hotel

Ponudite gostu dodatnu uslugu nakon rezervacije uz pomoć Aimy

Zašto biste OTA-u plaćali visoke naknade ako je alternativa povećati broj osobnih rezervacija putem vaše web stranice?

Nakon što vaš gost rezervira sobu, Aimy će umjesto nazad na stranicu hotela, gosta preusmjeriti na stranicu zahvale sa jednokratnim ponudama dodatnih usluga u skladu s interesima gosta kao i nadogradnju sobe.

Uz paket koji gost samostalno kreira od samog početka možete mu predstaviti i ponudu intuitivne usluge temeljene na povijesti poslovanja sa svim prethodnim gostima prilagođenu njegovim interesima i potrebama. U oba slučaja, uz pomoć Aimy ponudite gostu usluge rangirane od onih koje su mu najprivlačnije, čime dokazujete da vam je stalo do njegovih želja.

Personalizirane ponude djelovat će gostu kao da ih je on sam birao, što povećava vjerojatnost upsella. Ovo je odlična taktika koja potpomaže prodaju za kreiranje novih dodatnih sadržaja i zarade na postojećim paketima. Pogledajte primjer sadržaja stranice zahvale:

„Hvala Vam što ste odlučili boraviti s nama. Dopustite da Vaš boravak učinimo još ugodnijim te Vam u znak zahvalnosti ponudimo nekoliko iznimnih usluga kojima možete nadograditi svoj paket:

  • Ručak i večera u našem ekskluzivnom hotelskom restoranu uz nadoplatu od samo 99 kuna dnevno.
  • Polusatni SPA tretman za samo 30 kn.
  • Deluxe pansion za dodatnih 50 kn dnevno.

Nadmetanje za sobu

Gost će prije dolaska dobiti ponudu s opcijom za nadogradnju sobe. Aimy će odlučiti koja će se soba ponuditi za nadmetanje. Soba za nadmetanje će ostati dostupna za rezervaciju po redovnoj cijeni putem drugih prodajnih kanala.

Što je ponuda viša, veća je vjerojatnost da će gost dobiti ponudu.

Recepcionar će tijekom prijave gosta provjeriti je li ponuđena soba još slobodna. Ako je slobodna, i ako je gost stavio najvišu ponudu, rezervacija će se nadograditi za ponuđeni iznos.

U suprotnom, gostu će biti dodijeljena originalna soba i neće se naplaćivati dodatni troškovi.

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano