Značajke

Focus

Kako bi pojačali prodaju određene stavke upotrijebite focus i favorizirajte proizvod u ponudama. Uz centralno usklađivanje prodajnih kampanja u hotelima i lancima djelujte brzo i efikasno te uštedite vrijeme na jutarnjim front desk koordinacijama i edukacijama.

U životu hotela uvijek se dogodi da neki proizvod treba dodatno pogurati. Možda je na zalihama prevelika količina vina, možda se spa usluge iz nekog razloga u posljednje vrijeme ne traže toliko ili je na večerašnjoj tematskoj večeri ostalo neprodanih stolova. Aimy daje mogućnost manualnog povećanja prodaje takvih proizvoda.

Moguće je ručno odabrati proizvod (ili grupu proizvoda), profil gostiju kojima ga nudimo i na taj način povećati prodajni fokus. Ovisno o stanju zaliha ili potražnje, sami odlučite koliko agresivno prodavati taj proizvod i smanjiti prodaju ostalih.Sve to događa se bez koordinacije i edukacije s osobljem. Aimy automatski favorizira proizvod na koji je stavljen fokus, a u lancima hotela moguće je manipulirati fokusom za svaki proizvod u svakom hotelu neovisno. S druge strane, Aimy zna da proizvod u fokusu ne nudi gostu koji ga sigurno ne želi. Fokusom preslažemo prioritet ponuda iz portfelja, ali ne pokušavamo prodati kulen vegetarijancima, jer Aimy zna da to neće ići. Funkcionira više u smislu da gostu koji voli cabernet sauvignon ponudi merlot karakteristika sličnih njegovoj omiljenoj sorti.

Kako se povećava fokus na određeni proizvod?

Procedura je jako jednostavna:

1. Upišemo naziv prodajne kampanje, odaberemo proizvod i odredimo vrijeme trajanja

brainstorm

2. Odredimo fokus za taj proizvod u postotcima, što zapravo znači koliko će se proizvod više nuditi u odnosu na druge slične proizvode i segment gostiju za koji je namijenjen.

brainstorm

3. Dodamo određene uvjete u segmentaciji gostiju ukoliko želimo još detaljnije fokusirati kampanju nego bi Aimy sama učinila.

brainstorm

4. Pregledamo jesmo li dobro podesili fokus

brainstorm

5. Potvrdimo još jednom postavke fokusa

brainstorm

Dalje preuzima Aimy te sve radi sama. Svega nekoliko klikova štedi vrijeme na jutarnjim koordinacijama te će se odabrani proizvod češće preporučivati uvažavajući pritom želje i navike pojedinačnih gostiju. Fokus proizvoda može se promijeniti u bilo kojem trenutku, a broj proizvoda nije ograničen. Fokus nekog proizvoda možete podešavati koliko god bili udaljeni od samog hotela, a svi prodajni kanali, od osoblja do tehnologije, automatski će prihvatiti i početi primjenjivati vaše upute.

Povratak na značajke

Više o Aimy

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano