Značajke

Podatkovna povezanost

Aimy radi jednako dobro za velike lance kao i za male hotele, a hoteli profitiraju i od odnosa s vanjskim partnerima.

Podaci o gostima prikupljaju se u stvarnom vremenu iz svih objekata i dijele svim hotelima unutar grupe. Time se osigurava najpotpuniji i centralizirani profil gosta, dopunjen s preferencijama i odgovarajućim aktivnostima gostiju, preporukama i drugim informacijama. To je najopsežniji skup podataka za marketinške kampanje, programe vjernosti, promocije i akcije.

Aimy omogućuje drugim ponuđačima (tj. muzejima, restoranima, organizatorima izleta, koncertima itd.) da gostima vašeg hotela promoviraju svoje usluge. Svaki hotel odlučuje koji su proizvodi i partneri prikladni za njegove klijente, a Aimy se brine da svaki gost dobije preporuku u skladu s njegovim interesima. Provizija od proizvoda vanjskih partnera povećava dobit hotela, a pravodobna kvalitetna vanjska usluga zadovoljstvo gostiju.

Povratak na značajke

Više o Aimy

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam odabrano